Hijrah adalah satu fenomena...

Hijrah adalah satu fenomena...
Alor Pongsu Perak...."Mungkinkah aku akan kembali"

Jumaat, 3 Mei 2013

Wan Azizah Sahkan Klip Video Nurul Izzah ?

 



“Secara peribadi sebagai seorang ibu, saya amat terguris hati dengan pengedaran klip video memaparkan bekas pensyarah dan anak sulung saya dalam keadaan yang mengaibkan.
 
“Sebagai pengajar yang diberi amanah untuk mendidik anak sulung saya, tindakan bekas pensyarah itu adalah dikutuk dan dikeji serta melanggar sepenuhnya tata etika sebagai seorang dengan memanipulasikan anak saya yang masih mentah ketika itu.
 
“Saya dan keluarga tidak akan teragak-agak untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap beliau dan sesiapa yang terlibat membuat sebaran klip video tersebut,”katanya dalam laman peribadinya, wanazizahblog.com/
 
Semalam, seorang pembaca telah mengirim klip video tanpa tajuk berdurasi 1:15 minit yang didakwanya sebagai Nurul Izzah.
 
Namun, pembaca itu menegaskan Nurul Izzah bakal tewas di Lembah Pantai bukan bersandarkan klip video itu sebaliknya berdasarkan faktor-faktor lain.
 
“Bukan sebab video ini, tetapi disebabkan sikap angkuh dan budaya elit Nurul Izzah yang diwarisi dari darah ayahnya, Anwar Ibrahim.

“Selain itu, kenyataan Nurul Izzah sokong murtad dan LGBT mengguris sentimen pengundi Melayu-Islam,” tambahnya lagi, “katanya.
 
by on May 3rd, 2013

Tiada ulasan:

Catat Ulasan